نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
فیورنتینا یا یوونتوس ؟

فیورنتینا یا یوونتوس ؟

یوونتوسی ها از هم اکنون به فکر سنگربانی ایده آل برای جانشینی جیجی بوفون در دو سه سال اخیر هستند و نام های زیادی برای پست دروازبانی یووه به گوش می رسد.

نوربرتو دروازه بان برزیلی تیم فیورنتینا یکی از گزینه هایی است که سران یووه علاقه ی خاصی وی به دارند و این در حالی است که قرارداد وی رو به اتمام است و سران تیم ویولا در اندیشه ی تمدید قرارداد وی هستند تا در صورتی که نتوانستند وی را برای ماندن در فلورانس قانع کنند، از محل فروش وی مبلغی را به دست آوردند.

البته تیم های دیگری در سطح اروپا نیز خواهان وی هستند اما جدی ترین پیشنهاد از سوی یووه می باشد و جلسه ی مدیران فیورنتینا و مدیر برنامه های این بازیکن بسیار مهم و تعیین کننده می باشد.

نتو در سال 2007 و در حالی که تنها 18 سال سن داشت به عضویت تیم جوانان اتلتیکو پارانائنزه در آمده و پس از دو سال به تیم اصلی این باشگاه رسید. او در طول کمتر از دو سال حضور در اتلتیکو 36 بار برای این تیم به میدان رفت. بازی های درخشان و فوق العاده خوب او باعث شد نه تنها به دروازه بانی مطمئن برای مربیان تیم ملی برزیل تبدیل شود، بلکه مورد توجه تیم فیورنتینا نیز قرار بگیرد.

وی در ژانویه 2011 به فلورانس آمد و با حضور سنگربان های باتجربه ای مانند سبا فری که البته در آن زمان مصدوم بود و آرتور بوروچ فرصت زیادی برای نمایش شایستگی های خود پیدا نکرد. با خروج فری در سال تابستان 2011 نیز شرایط برای نتو تغییری نکرد و تمامی فصل را به عنوان یک نیمکت نشین در فلورانس حضور داشت. در حالی که به نظر می رسید در تابستان 2012 این سنگربان به تیمی دیگر منتقل شود، اما با بازگشت از المپیک لندن، باز هم حضور در فیورنتینا را ترجیح داد.

نتو همواره یکی از گزینه های اصلی برای دعوت به تیم ملی برزیل بوده است. این سنگربان جوان که در تیم المپیک برزیل نیز حضور داشت، با وجود نیمکت نشینی در فیورنتینا در حال حاضر یکی از 3 دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال برزیل می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: